KLWP 2023 BAKAL ADAKAN EDM DI MALAYSIA DENGAN MENAMPILKAN SPARKS, ACHILLES, KRUNK, DAFTAR & UBERJAK'D JANUARI INI.

Pihak penganjur serta Amin Salmee dan DJ Yonn hadir pada sidang media. Foto: Azuddin Ahmad Zin.


Kuala Lumpur.

Oleh: Norazni.

Festival muzik tarian elektronik KLWP yang julung kali diadakan dan dinanti-nantikan yang dianjurkan oleh Leo Global Link Sdn Bhd akan diadakan di Arena Tertutup Bukit Kiara pada hari Sabtu, 14 Januari 2023.

KLWP akan mengeluarkan 5 pengeluar deejay terbesar atau paling pesat berkembang di dunia- termasuk tajuk utama Will Sparks yang selama-lamanya membentuk senario muzik tarian elektronik (EDM) global, bersama bintang yang sedang meningkat naik Achilles, Krunk, Lister dan Uberjack'd  dalam satu pesta EDM besar-besaran.

Barisan tempatan akan menampilkan Chukiess & Whackbhoi yang menewaskan dunia, DJ Yonn yang semakin meningkat bintang dan artis rakaman dan penulis lagu EDM antarabangsa, Amin Salmee.

Amin Salmee dan DJ Yonn turut menjayakan EDM kali ini. Foto: Azuddin Ahmad Zin.

“Ia adalah perjalanan yang telah lama ditunggu-tunggu di Malaysia terutamanya untuk peminat lantunan, tekno, rave masa depan & tarian keras.”

Perkara ini didedahkan oleh pengerusi Leo Global Link Dato’ Muthalagan Sangaralingam dalam ucapan alu-aluannya.

“KLWP 2023 bersedia untuk mengebut semula EDM di Malaysia selepas tiga tahun pandemik yang menyebabkan industri terhenti dan artis antarabangsa keluar dari negara,” kata Dato’ Muthalagan.

"Kami bertuah kerana mempunyai beberapa pengeluar deejay terbaik di dunia menghiasi pantai kami dan menghiburkan pengunjung parti Malaysia yang telah menunggu lama untuk acara seperti ini diadakan sekali lagi," tambahnya.

"Dan kami telah menjadikannya lebih berpatutan untuk peminat tarian, untuk merangsang industri," sambungnya, merujuk kepada tiket kemasukan am fasa 1 yang kini dijual daripada hanya RM 168.00.

https://events.pouchnation.com/event/klwarehouseproject

Comments

Popular posts from this blog

ENAM ARTIS BAKAL JAYAKAN KONSERT MAKAN MALAM (A.M.A.L) ANUGERAH MALAM AMAL LAGENDA

RAMADHAN PREBIU GALERI NOSTALGIA LEGENDA DI PREMIERA HOTEL KUALA LUMPUR

Jadi Muda Dengan Subang, Untuk Subang